SFO morgenåbning

Morgenåbning i Krudthuset

Hvis du har behov for at få dit barn passet mellem kl. 6.30 og 7.50, kan du melde dit barn til morgenåbning på kommunens hjemmeside. Hvis du ikke har dit barn i morgenåbning, må det først møde på skolen kl. 7.40.

De fleste morgener er de faste morgenåbnere:

Liv Christiansen
Nicoline Holst Hegnelt
Gitte Irene Hansen
Hanne Lindegaard
Liv
Christiansen
Nicoline
Hegnelt
Gitte
Hansen
Hanne
Lindegaard

Vi bestræber os på at skabe en hyggelig og rolig stemning til at starte dagen på inden selve skoledagen begynder.

Barnet skal selv krydse sig ind på AULA-tavlen.

n, som er lige indenfor døren. Inden de kommer ind i SFO'en skal de have hængt overtøjet i garderoben, og så ind i køkkenet og siger godmorgen til personalet. Personalet tjekker også, at barnet har husket at krydse sig ind.

Hver morgen er der et bredt tilbud af morgenmadsprodukter, hvor vi forsøger at leve op til kommunens sundhedspolitik (ikke for meget sukker eller fedt). Barnet bestemmer selv, hvad det har lyst til. Det kan også aftales med forældrene.

Når man har fået sig noget morgenmad, eller hvis man har spist hjemmefra, så kan man lege stille og roligt indtil ca. kl. 7.45, hvor børnene bliver sendt i skole.